Tillbaka!

Tillbaka efter ett uppehåll, har inte haft tid att blogga så det blir nu i stället!

Har som sagt varit hemma i Hälsingland i helgen och haft det bra<3 Men nu är det tillbaka till verkligeheten igen! Men näst sista skolveckan och denna vecka består av två stycken tentor! En på onsdag och den andra på fredag, men jag tycker att det känns bra så imorgon blir de till att finslipa på de som är lite svårare!
Men detta år har ju gått helt sjukt fort faktiskt och jag kan ju inte tänka mig att sommaren kommer gå så mycket saktare! Fick även mitt jobb-schema för sommaren nu och jag tror det kommer bli kanonbra! Känns skönt att veta att både jag & R blir i Falun och att båda har jobb :-) <3

Men nu ska jag återgå till pluggandet!

Tjing!

 /Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0