Vårdag!

Hade tänkt att skriva ett inlägg här igår, men internet var så himla segt och sen hade jag inte riktigt tid!
Men gårdagen var iaf bra, först hade jag ett seminarium i judirik och sedan körde jag ett intervallpass på lugnet i solskenet, sååå himla underbar, så nu ska man passa på att njuta! Efter det så skynadad jag hem och tittade på team-sprinten på VM och sen bar det av till gymmet för ett styrkepass!!

Idag så har dagen bestått av lektion i ekonomistyrning, kan ju medge att man blir hyfsat trött i huvudet innan dagen är slut. Håller även på att tvätta en massa, så det brukar vara när man har vilodag!

Imorgon är det dags för träning igen, blir ett lite lättare pass med lite fartinslag, får hoppas att det gör mig piggelin tills på lördag :-) Är riktigt pepp på att tävla på lördag, ska bli spännande att se hur det går när det är en ganska kort sträcka, var ju ett tag sedan jag åka något kort lopp!

Men som sagt, nu ska jag ta tag i lite här hemma!!!

Men först lite bilder :-)









/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0