Vårdag!

Halloj!! :-)

Solen skiner idag & då kan man inte annat än må bra känner jag!! :-)
Dagen kommer att bestå av plugg, som vanligt med andra ord! Men ytterligare en dag närmare tentan..

Igår var jag så himla klantig så jag lyckades bränna mig på fingrarna eftersom spisen var j*vligt varmt! Men jag klarade mig bra & det blev inte nå blåsor alls nästan, såå skönt!

Sitter just nu och tittar på nyhetsmorgon & snart är det ju faktiskt efter tio, ett program som brukar vara spännande de flesta gångerna som jag sett det. Det brukar vara en intressant blandning av personer och folk som har alla möjliga erfarenheter!
Imorgon kväll så tänkte jag ta med mig R & åkt till Borlänge eftersom det är "shopping-kväll" där imorgon, men om vi shoppar någonting återstår ju att se :-P Men kan vara trevligt att kika i lite affärer iaf!

Men nu ska jag käka frukost och sedan så ska jag sätta igång att plugga ekonomin! Wish me good luck! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0