Ännu ett nytt försök!

Nu var det längesedan det bloggades igen, jag kommer helt ifrån detta! Känner att jag inte har något spännande att berätta om dagarna, utan att det blir samma hela tiden! Men nu när det börjar gå mot vår så ska jag ändå försöka att uppdate lite om vad som händer!

Just nu består dagarna mest av att plugga ekonomi, tenta på fredag och det ska bli spännande eftersom det är första sal-tentan. Innan så har vi alltid haft hemtenta.
Men jag tror att det kommer gå bra och det ska bli skönt att få någonting gjort! Nästa vecka börjar en ny kurs och då är det i marknadsförning, det tror jag kommer bli spännande :-) Har dock inte sett något schema ännu, men det kommer väl så småningom.

Till helgen så ska vi till Uppsala och hälsa på, vi ska även dit och hämta grejerna som vi ska köpa av T & K, ska blir roligt :-) Ska även bli sååå roligt att träffa lillprinsessan, vad så himla längesedan nu och jag kan tänka mig att hon har blivit stor!!

Nu måste jag plugga vidare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0