Tjejvasan!!

Nu har det varit dålig uppdatering här igen, men det är för att jag har varit borta sedan i fredags. Så nu tänkte jag skriva lite om helgen som har varit..

Kan börja med torsdagen redan, började med att vara i skolan ett antal timmar för en lektion i ekonomistyrning, sedan hem och titta på VM-sprinten där Hellner & Jönsson åkte grymt :-) Imponerande att se! Sedan åkte jag & R till Hofors för han skulle lämna tillbaka en bok och vipps så var klockan sju på kvällen & då återstod träning & middag.

Fredagen började jag med ett kortare intervallpass för att väcka kroppen lite, efterdet så åkte vi iväg till Mora där vi mötte upp mamma & pappa, det var nämligen så att jag skulle åka tjejvasan på lördagen. Vi var en stund i Mora och sedan åkte vi iväg till stugan som vi skulle bo i, himla mysig :-) Fördrev tiden med att spela lite kort och ladda till lördagen..

På lördagmorgon så blev det uppstigning redan klockan 6 på morgonen, jag & pappa åkte iväg till starten kl 7, var nästan först så fick stå längst fram i startled 1. Sedan var det dags för skidtestning och jag hittade ett par grymma skidor :-) 10,00 så blev det dags för start och jag är nöjd med loppet. Kändes bra hela vägen och det var ruskigt skoj att åka :-)

Igår så kikade jag & R på skid-VM och sedan tog vi en kortare joggingtur.


Detta var min helg!! Återkommer!



/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0