Varmt!!

Jäklar alltså vad varmt det har varit ute idag då!! Imorgon cyklade jag till skolan så att jag var där vid halv tio (Jag hade juridikföreläsning kl tio). Och då tyckte jag att det var ganska skönt ute, sådär lagomt som det ska vara när man cyklar :-P Men jag har ju såå ruskigt lite luft i bakdäcket så de går nåå jävulskt tung att cykla nu, men orkar man inte pumpa det på morgonen så orkar man inte :-P 
Men iaf, efter skolan så skulle jag uträtta lite ärenden (kan inte nämna vad, de får ni vet sen någongång) & jag har cyklat runt hela stan känns det som! Solen varmde skönt som attan, men man ska då inte gå långbacken från stan och upp till skolan iaf, då blir man överhettad!!

Men nu har jag iaf kommit hem och ska snart ta och läsa lite marknadsföring, jag tror nog att den kursen kan bli rätt så spännande! Men eftersom det är en hel del kapitel som vi ska gå igenom så kan det vara bra att börja läsa redan nu!!

Som sagt så känns det att det börjar bli VÅR! Så himla härligt, snart sommar och jag längtar tills jag & R kan sitta ute på balkongen, ska bara införskaffa lite möbler först, men det blir snart det också!

Bara två veckor kvar till påsk, vad ska alla göra då? Jag ska ta med mig R och åka hem till Hälsingland iaf, ska bli mysigt :-) Ska även hem och klippa mig och färga håret så det kommer bli så skönt. Men jag har ju alltid beslutsångest när jag ska klippa mig och det slutar väl att jag klipper topparna bara :-P

Men nu är det pluggning!!

/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0